четверг, 1 февраля 2018 г.

Активна педагогічна практика

Ось і розпочався передостанній день занять учбової неділі.
Оскільки мій клас похворів :( він був зачинений на карантин. Отже для мене розпочалась подорож по іншим класам де були мої одногрупники.
Мене люб’язно прийняли у 8-А класі, де день розпочинався з уроку алгебри. Перевіряючи домашнє завдання, учитель помітив, що у учнів виникла проблема у розв’язанні однієї з них. Не втрачаючи часу швидко і вміло пояснила правильність розв’язання даного прикладу, що дуже допомогло учням.
Далі слідувала серія задач на закріплення знань учнів з теми.
Наступний урок проходив у 9-Б класі, де учні вивчали цікаву та, та мій погляд важку тему, а саме «Нерівність Коші Буняковського»
Учням гарно вдавалось отримувати потрібний результат, а найголовніше, ця тема може допомогти їм ще й у повсякденному житті.
Щоб не здавалось мало математики у житті, я попрямував на урок математики у 8-В клас.
Цікавого було у цьому разі те, що учні отримували і закріплювали знання у ігровій та змагальній формі, де їм дуже гарно допомогав вчитель.
Наприкінці двох уроків учні писали самостійну роботу, що впливала на середній бал теми.
Побажаємо успіхів в отриманні гарних результатів :)
Не забуваючи про здоровий спосіб життя, учні 8-А йшли на урок з фізичного виховання, після якого були дуже втомлені але бадьорі.
Ось таким видався цей день....
Бажаємо скорішого одужання учням мого класу та чекаємо їх з карантину.
А завтра вже п’ятниця, а отже скоро вихідні :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий