понедельник, 19 февраля 2018 г.

Активна педагогічна практика

У цей день відвідав урок Світлани Миколаївни. вона швидко провела організаційний момент, налаштувала учнів на роботу. Урок пояснення нового матеріалу. Для пояснення нового матеріалу вчитель використав метод пояснення спираючись на ілюстративний матеріал. Вона розвивала логічне мислення учнів: після введення нового матеріалу вчитель змінила малюнок і запропонувала учням вивести співвідношення згідно цього малюнка. Також слідкувала, щоб у класі панувала дисципліна та за зосередженістю учнів над даною темою. Згодом учні мали змогу розв’язати різні вправи: пробні та тренувальні. З кожною новою задачею рівень складності збільшувався.




Протягом уроку Світлана миколаівна намагалась опитати більшість учнів класу. При виникненні труднощів, вона їх усувала пояснюючи матеріал знову. Вчитель розвивав культуру оформлення записів на дошці, правильність побудови малюнків, самостійність учнів, математичну мову. Урок пройшов дуже плідно. Мета була досягнута.
У цей день провів бесіду з активом класу щодо насуваючогось чергування по школі. Вирішували організаційні моменти чергування: хто де буду чергувати, час на який треба з’явитись у школу та інше...

Комментариев нет:

Отправить комментарий