четверг, 15 февраля 2018 г.

Активна педагогічна практика

Ось і пройшло свято, яке чекало багато дітей та дорослих, а це означає, що почався час працювати.
Першим уроком після свята для мене став урок у 8-б класі. Тип уроку було повідомлення нового матеріалу, а саме «Арифметичний квадратний корінь».
Вчитель дуже гарно пояснював цей матеріал, представив цей матеріал як те, чого неможливо не знати. 
Порушення дисципліно миттєво каралось та активна праця продовжувалась.
Окрім цього діти дізнались метод знаходження кореня квадратного довільного числа, що їм дуже сподобалось та зацікавило.



Наприкінці уроку вони вже володіли достатнім рівнем знань з даної теми та мали змогу по розв’язувати завдання самостійно, що, доречі, в них добре виходило. На мою думку урок пройшов на відмінно, оскільки навіть після його завершення діти зайняли час своєї перерви щоб знаходити корінь із дуже великого числа. Мета уроку було повністю досігнута.
Наступний урок став для усіх повною несподіванкою, оскільки з’явився він саме на перерві. Оскільки вчителя 7-го класу викликали на конференцію урок проводила Катерина Сергіївна.
Мета уроку було підготувати учнів до написання контрольної роботи, що добре вдавалось. У дітей вже були початкові знання з теми та швидко, а найголовніше правильно вирішували різноманітні завдання запропоновані Катериною. Мета уроку була досягнута, діти повністю готові до написання важливої для них роботи.
Ось весело і різноманітно пройшов сьогоднішній день. Я. Особисто підкреслив для себе щє один метод обчислення арифметичного квадратного кореня. 
Недаремно нам казали «Навчаючи, навчаємось самі».

Комментариев нет:

Отправить комментарий