среда, 21 февраля 2018 г.

Активна педагогічна практика

На цей раз день запам’ятався проведенням уроків на інтерактивній дошці, які нам та методисту продемонстрували Шавиріна Карина та Ілляшик Катерина. В обох була присутня новизна та цікавість викладу матеріалу. Дітям дуже сподобалось, оскільки типом обох уроків було повідомлення нового матеріалу та вони могли наочно побачити я створюється те чи інше питання в математиці. Будучи те чи дроби у п’ятому класі чи функції у сьомому. Особливу увагу вчителям доводилось приділяти усвядомленню, оскільки дошка була для них чимось новим, діти не завжди розуміли як виходили графіки чи дроби. Але повертаючись до матеріалу та ставлячи навідні запитання вчителя вдалось навести ясність у питаннях учнів. Після повідомлення нового матеріалу були запропоновані декілька прикладів із застосування набутих знань, а отже учні могли не тільки перевірити себе, як вони зрозуміли подану для них тему, а щє й навчитись працювати д новим для себе обьєктом, а саме смарт дошкою. Якщо у дітей не виходило вирішувати, на дошці з’являлись різноманітні підказки з навіженими питаннями, кроком вирішення або кінцевою відповідю. Мета уроків була досягнута. А найголовніше, що діти залишились зацікавлені дошкою та темою.









Комментариев нет:

Отправить комментарий