вторник, 20 февраля 2018 г.

Активна педагогічна практика

Цей день розпочався з приходу нашого методиста з кафедри математики та методи її навчання Тетяни Григорівни. А це означає, зо нас попереду чекає велика кількість проведень уроків наших колег-одногрупників. Доречі, одним з яким буду я.
Першим на черзі був дебютний урок Тютюнника Бориса Ігоровича. Урок розпочався доволі жваво. На перевірку вже набутих знань був проведений математичний диктант: біля дошки учень, інші у зошитах на місцях. Оскільки на учнів самостійна на прикінці уроку, вчитель упродовж уроку використовував опитування з теми самостйноі до якої залучав більшість класу. Для більш ґрунтовного знання теми Борис Ігорович використав нарощення рівню прикладів для розв’язання та постійно стимулював словесно учнів, щоб краще виходило. На перевірку ґрунтовних знань учнів у кінці уроку була проведена самостійна робота, до якої вони були вже цілком готові та впевнені у своїх силах. Мета уроку була досягнута, учні набули необхідних знань з поданою Борисом темою. Але й про домашнє завдання, для формування навичок не забули!)





Через підготовку до свого уроку я не мав змоги відвідати уроків своїх колег, але впевнений, що їм все вдалось.
Під час свого уроку я використав для актуалізації власні помилки при розв’язанні учнів свого класу, оскільки типом урку було формування вмінь і навичок з теми «модуль».
На проекторі були запропоновані правильне та не правильне розв’язання прикладів з домашнього завдання, учням потрібно було обрати правильний варіант. Це сприяло перевірці власного розв’язання та пошуку помилок наочно.



На мотивацію учбової діяльності обрав вислів відомого математика, щоб спокати дітей до нових звершень як у житті так і в навчанні.

Оскільки діти вже були знаймі із поняття модуля числа, до дошки були викликані 3 учня на завдання які демонструють різноманітність кількості відповідей при розв’язанні.
З кожним новим прикладом рівень складності підвищувався, щоб привести рівень знань з теми на достатньо високий рівень.
Наприкінці уроку учні досить легко працювали з модулем, навіть мали змогу вирішити завдання з модулем графічним методом, що їм дуже сподобалось.
Мета уроку була досягнута.
Ось так насичено й пройшов цей день. Чекаємо нових звершень від учнів та нас самих!

Комментариев нет:

Отправить комментарий